Voor welke dagen kan ik bestellen?

Wij maken onze plankjes momenteel op zaterdag en zondag. Je kunt uiterlijk tot donderdag 15:00 uur je bestelling plaatsen. Zo zorgen wij ervoor dat alles heerlijk vers bij jou op tafel komt!

We hopen er snel meerdere besteldagen aan toe te voegen!

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is heel eenvoudig!

Stuur een WhatsApp-bericht naar 0613881046 of mail naar info@plenkskethoes.nl om jouw bestelling door te geven.

Let op: jouw bestelling is pas definitief nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen.

Betalen

Vooraf betalen

We vragen je vriendelijk om jouw bestelling vooraf te betalen. Je ontvangt van ons een betaalverzoek, dat we vragen uiterlijk 24 uur voor de afgesproken dag en tijd te voldoen.

Afhalen

Onze plankjes zijn op zaterdag en zondag in de ochtend af te halen. Bij de bevestiging van jouw bestelling spreken we samen een ophaaltijd af

Hoe bewaar ik het plankje na afhalen?

Onze plankjes zijn zo samengesteld dat je ze tot gebruik in de koelkast kunt bewaren bij minimaal 7 graden. Voor de beste smaak adviseren we om je plankje 15 tot 30 minuten vóór consumptie uit de koelkast te halen. Zo komen de kaasjes heerlijk op temperatuur en kun je optimaal genieten!

Hoe lang blijven de plankjes vers nadat ik ze heb opgehaald?

Je borrelplank wordt altijd op de dag van serveren vers voor je gemaakt. Op deze dag is hij het allerlekkerst, omdat alle ingrediënten samen op één plank liggen.

Bewaar je de borrelplank goed gekoeld in de koelkast (maximaal 7 graden Celsius), dan kun je hem de volgende dag nog consumeren. Heb je de borrelplank echter langere tijd buiten de koelkast gehad, dan kunnen we niet garanderen dat hij de volgende dag nog geschikt is om te eten.

Geniet ervan op z'n best!

Hoe kan ik het plankje weer inleveren?

Je kunt je plankje op een voor jou geschikt moment in de kast op de oprit leggen. Stuur ons dan even een foto en een betaalverzoek voor de borg. Als je liever het plankje tijdens onze openingstijden wilt terugbrengen, kunnen we dit even afstemmen. We stellen het op prijs als je het plankje binnen minimaal 2 weken retourneert.

Waarom moet ik borg betalen?

De borg wordt gevraagd om te zorgen dat het plankje op tijd en in goede staat wordt geretourneerd. Dit helpt ons de kosten te dekken voor eventuele schade of verlies van het plankje. Zodra het plankje onbeschadigd en op tijd wordt teruggebracht, wordt de borg uiteraard volledig terugbetaald.

Gelieve het plankje niet in de vaatwasser te stoppen, om schade te voorkomen.

Hoe werkt het met een grazingtable?

Om ervoor te zorgen dat alles perfect verloopt op jouw bruiloft of evenement, vinden we het belangrijk om alles goed af te stemmen. 

De grazing table is ook aan te vragen buiten onze reguliere besteldagen.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Stuur gerust een e-mail naar info@plenkskethoes.nl. 

Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is, zodat jij je alleen maar hoeft te concentreren op het genieten van je speciale dag!

Kan ik ook voor een bedrijfsborrel bestellen?

Uiteraard is het ook mogelijk om voor een bedrijfsevent gebruik te maken van onze service! Dit kan in de meeste gevallen en voor grotere gezelschappen zelfs buiten onze reguliere besteldagen worden aangevraagd. 

Neem gerust contact met ons op via info@plenkskethoes.nl voor meer informatie of om alles af te stemmen.

©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.